Norrlandsyrväder

Alla inlägg den 27 januari 2012

Av Yrvädret - 27 januari 2012 09:44

Blev inbjuden på ett genrep av en miniföreställning som skulle spelas upp för barn, ja en barnminiföreställning alltså, jisses vilket ord!

Det var så roligt att kolla på en teater igen, spelar ingen roll att allt inte satt till 100%och att det var för barn, jag gillade den!

Saknar teatern och skolan! Jag önskar verkligen att jag hade valt teater istället för design fast det hade säkert vart tvärtom om jag hade valt teater, jag blir aldrig nöjd.


 

Här är puddingarna som spelade! Tyvärr kommer jag inte ihåg namnen förutom på hon piraten där bak, det är ju förstås min kära vän Cissi.


Grymma är ni iaf!


Av Yrvädret - 27 januari 2012 08:27

En extra uppgift till skolan denna gången var att göra en äggklocka, så jag funderade på vad jag skulle vilja ha för klocka i vårt kök, vi har inte ens en äggklocka men om vi hade en så skulle jag vilja att den såg ut så här!



 

Ett fickur! Helt awesome om det fanns sånna, I would make love to it every time i lagade käk!




















   

Om Jag

Nybliven Morsa och sysslar med det mesta!

Fråga Jag

2 besvarade frågor

Your Voice

Vad för blogg tycker du är mest intressant?
 Människoöden
 Vardagsbestyr
 Mode
 Sport
 Foto
 Sex
 Djur
 Klimathotet
 Resor
 Humor
 Något helt annat!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Snoka Runt

Vad Skrev Jag Igår?

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards