Norrlandsyrväder

Alla inlägg under mars 2012

Av Yrvädret - 13 mars 2012 17:21

Ibland känner jag en rädsla när jag tänker att någon gång i livet kanske man blir en mamma. Hur mycket fel kan man inte göra i sitt barns uppväxt? Fan bara tanken ger mig panik! Det värsta är att man nog inte vet att man gjort fel för än det är försent och då är ungen redan fucked up! 


Denna filmen är inte riktad till någon (säger vi) och är INTE verklighetsbaserad (typ)


 

Av Yrvädret - 3 mars 2012 00:07

Lägger in ett litet inlägg bara för att folk inte ska tro att jag dött, även om kanske många hoppats det.


Jag har som andra hederliga människor duschat, kammat mig och (helt ofrivilligt) klippt mig 

och skaffat mig ett jobb!

Så den skiten tar upp hela min fritid men jag har några idéer på g så det kommer nog upp någon film.


Detta är mina bilder från mitt förra skolarbete


     

Om Jag

Nybliven Morsa och sysslar med det mesta!

Fråga Jag

2 besvarade frågor

Your Voice

Vad för blogg tycker du är mest intressant?
 Människoöden
 Vardagsbestyr
 Mode
 Sport
 Foto
 Sex
 Djur
 Klimathotet
 Resor
 Humor
 Något helt annat!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Snoka Runt

Vad Skrev Jag Igår?

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards