Norrlandsyrväder

Alla inlägg den 9 januari 2012

Av Yrvädret - 9 januari 2012 20:26

I helgen när jag besökte ICA-SUPERmarket så skulle jag handla annanas på burk men hittade inte hur myket jag än letade, jag hatar att leta när jag inte ens vet vart jag ska börja sååå jag letade reda på en expedit och frågade henne vart annanasen fanns. Det hela började bra eftersom jag frågade vart kiwin på burk fanns och hon sa att de inte hade kiwi på burk! 


Jag insåg efter att jag först trott att hon var dum i huvudet att det var jag som var dum i hela huvudet.


Hur som så bad hon mig följa efter henne och vi gick igenom hela butiken, nästan innan för dörrarna fanns det.


Nu till poängen! 

HUR FAN VISSTE HON DET?!


Jag menar, hur många olika produkter om dagen får hon inte frågan var dem finns? Hur ska man komma ihåg just var dem ligger? Även om de nu kanske har ett visst rimmnings system i skallen eller så är det helt omöjligt att de kan komma ihåg över 1000 olika produkter i huvudet, hur får man plats med dem i en ramsa?

- Bröd, frukt, konserver, skinka, ost, konserver, NEJ fan också... Bröd, ost, frukt NEJ fan..


Eller? Hur funkar det?!


Antigen är det supermänniskor som jobbar där (med supertöntiga superkrafer som bara passar på ICA-supermarket) eller så kanske det bara är väääldigt speciella människor med otroligt bra minne som jobbar där. Hur får ICA tag på dessa människor i så fall?

 

Om Jag

Nybliven Morsa och sysslar med det mesta!

Fråga Jag

2 besvarade frågor

Your Voice

Vad för blogg tycker du är mest intressant?
 Människoöden
 Vardagsbestyr
 Mode
 Sport
 Foto
 Sex
 Djur
 Klimathotet
 Resor
 Humor
 Något helt annat!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Snoka Runt

Vad Skrev Jag Igår?

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards