Norrlandsyrväder

Alla inlägg under maj 2011

Av Yrvädret - 3 maj 2011 16:17

Efter att jag idag sätt filmen jag laddar upp tänker jag adrig mer köpa kött som inte är kravmärkt, aldrig köpa ägg som inte är från frigående höns.

Framför allt! Så ska jag alltid, ALLTID välja viltkött framför nöt/fläskkött.

Veggisar, ni behöver inte ens bry er om det här inlägget, ni gör det ni ska. Men för oss asätare och framför allt ni som inte äter vilt för att ni har åsikten att:

"Det är synd om bambi och Helge", fuck u! För er är det här bra så kolla på filmen, ffs!


 Varför äta viltkött?  

  1. Det är det mest ekologiska alternativet.
  2. Det är inte fullproppat med olika gödningsmedel typ anabola.
  3. Det är bra val ur etisk synpunkt eftersom djuren har fått leva efter sina naturliga behov. 
  4. Kött från vilda djur är generellt magrare än kött från tamdjur.































Av Yrvädret - 2 maj 2011 19:04

ÄNTLIGEN!

Ska jag börja plugga! Det var satan i mig på tiden!

 

Av Yrvädret - 2 maj 2011 18:15

  Det var ett hårtslag mot min Mormor och mot alla gays, Iknow! Men förstå, denna kille ska på bal och de ska dansa VALS! Om det hade levt människor från 1800-talet så skulle de vara fett stolta men... DET GÖR DET INTE!

Om Jag

Nybliven Morsa och sysslar med det mesta!

Fråga Jag

2 besvarade frågor

Your Voice

Vad för blogg tycker du är mest intressant?
 Människoöden
 Vardagsbestyr
 Mode
 Sport
 Foto
 Sex
 Djur
 Klimathotet
 Resor
 Humor
 Något helt annat!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Snoka Runt

Vad Skrev Jag Igår?

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards