Norrlandsyrväder

Alla inlägg under april 2011

Av Yrvädret - 28 april 2011 22:44

Vad glad jag blir! Skrev egentlingen förra inlägget i förrgår men det låg tydligen som utkast. Sket skumt!


Så idag ser jag väldigt possitiva bloggar i rampljuset, jag som haft en pissdag är väldigt glad för det! Ska kika igenom alla som har skrivit något glatt bara för det!


Jag älskar mina/våra hundar!

De kan alltid göra mig glad.

 

 

 

 

 

 

   

Av Yrvädret - 28 april 2011 22:19

Jag är trött på alla depreimerande meddelanden i rampljuset!

Går det stänga av den? Eller måste jag betala 100 spänn för att inte dras med i deras depressioner?

"Läs min blogg där jag skriver om när jag är demprimerad."

"Läs min blogg där jag kämpar för mitt liv."

"Läs min blogg om hur min hund som blev påkörd."


Det är synd om er men det är synd om ALLA!


Kan inte alla bara hålla med om att trenden med att skriva om sitt dåliga liv

börjar bli väldigt tjatigt?

Hur som helst...


Sveriges sämsta bloggerska har ni här!

Jag ville egentligen inget särskilt bara lägga upp några bilder på mitt awesoma

photoshopande, skoja, jag är inte awesome även om man skulle kunna tro det.

   
  

 


 
Om ni inte håller med så kan ni iaf hålla med om att ni inte ligger i 50 graders värme, har inte ätit på en hel vecka och det ni senast åt var ett bananskal och ni har ingen tillgång till vatten och spyflugor lägger inte ägg i era kroppsöppningar! 

Av Yrvädret - 10 april 2011 16:18

Jag vaknar upp somliga mornar och sätter mig vid köksbordet, jag har mitt kaffe, jag tittar ut och ser min underbara trädgård och tänker,
 
"Kom ihåg hur underbart det här är, för du kan förlora det."

 

Av Yrvädret - 8 april 2011 10:32

Min "Tycka-mindre-om" lista

Iaf idag..


  • Fågelsång! Det är som om Carola Häggvist skulle stå coh skrika "Fångad av en storm vind" i ditt öra hela morgonen.
  • Mat! Kan jag få något som inte luktar och helst något som inte luktar som överkörd bäver.
  • Kläder! Varma och skaver över allt, framför allt på de ställena som gör det mest obekvämast.
  • Jobb! Det känns som jag kan nog inte vara mer värdelös på det jag håller på med än det jag just mitt JOBB!
  • Våren! Blött, fula fäger och en sol som ger huvudvärk.
  • Anna Skipper! Hon kommer alltid att finnas på denna lista... NO WAIT! JAG HATAR HENNE!
  • Skåningar! För att de har en tendens att alltid vara sur och griniga när jag ringer.
  • Fredag! För att det är helg och då kommer jag inte gör något förutom att få ångest över att helgen snart är slut.
  • Mitt tangentbord! För att visa tangenter måste jg slå på med en hammare för att de ska fungera.

Något som ni behöver veta är att jag inte Aaaalltid tycker mindre om dessa saker

förutom Anna Skipper då rå..

Jag kanske bara har en dålig dag.

Om Jag

Nybliven Morsa och sysslar med det mesta!

Fråga Jag

2 besvarade frågor

Your Voice

Vad för blogg tycker du är mest intressant?
 Människoöden
 Vardagsbestyr
 Mode
 Sport
 Foto
 Sex
 Djur
 Klimathotet
 Resor
 Humor
 Något helt annat!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Snoka Runt

Vad Skrev Jag Igår?

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards