Norrlandsyrväder

Alla inlägg den 20 januari 2012

Av Yrvädret - 20 januari 2012 09:56

Jag har nog världens bästa jobb! Jag är inte där så ofta men då jag är där så är det super duper! Framför allt gillar jag när jag ska göra mitt jobb och har en stjärt full av bajs 20 cm från ansiktet, nej jag räknade dem inte, jag hade inte tid med det eftersom jag så fort som möjligt ville få bort mitt huvud där ifrån.

Sedan är det helt underbart dem dagarna då jag försöker föra en helt vanlig konversation och får se en otäck vibrator på dennes nattduksbord.


Världens bästa jobb!

Skulle aldrig vilja ha något annat!

Det är så givande!

Ro fyllt!

Helt fantastika kolleger!

Inge äckligt alls!


What´s not to like?

Jag får låsa in människor hela dagarna! Så här glad blir jag när jag får ha nycklar i handen.


   

Sedan så kan man köpa lite smått rasistiska tablettaskar i en kiosk påväg till jobbet. 

Om Jag

Nybliven Morsa och sysslar med det mesta!

Fråga Jag

2 besvarade frågor

Your Voice

Vad för blogg tycker du är mest intressant?
 Människoöden
 Vardagsbestyr
 Mode
 Sport
 Foto
 Sex
 Djur
 Klimathotet
 Resor
 Humor
 Något helt annat!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Snoka Runt

Vad Skrev Jag Igår?

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards