Norrlandsyrväder

Direktlänk till inlägg 11 februari 2012

Små irriterande klisterlappar!

Av Yrvädret - 11 februari 2012 23:39

Det här måste verkligen vara den mest händelselösa lördagen i mitt liv, iaf som jag kommer ihåg. CHEEZES vad tråkig jag har!


Jag hade tänkt att göra en ny film men med risk att aldrig få ligga igen i hela mitt liv (iaf med mannen jag lever med) så vill jag inte göra det när han är hemma, det är en annan sak om han ser filmen här på bloggen. Kanske.. Jag kanske inte får ligga ändå!


Jag kan iaf bjuda på en bild jag målade åt min bror i julklapp, dock har jag inte hunnit skicka den men jag hatar verkligen det här med frimärken! Seriöst dåligt att de inte kommit på ett annat system eller något annt än dessa dyra förbannade små klisterlappar. 


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yrvädret - 14 mars 2013 11:59


Då var papperna om namn inskickade till skatteverket och jag är väldigt nöjd med namnen. ..Assar Gunnar Rune Kruse.. Gamla fina namn som alla har betyelse för antingen mig eller R.  Men Assar tycker jag är finast och eftersom JAG perso...

Av Yrvädret - 6 mars 2013 22:31

Vilken otroligt mäktig och märklig känsla. Vilken otrolig vacker och jobbig  resa att bli just Mamma men helt underbar. Jag vet att jag sa till R. när jag låg där och hade så ont som jag aldrig någonsin haft i mitt liv att jag aldrig hur ont d...

Av Yrvädret - 1 februari 2013 20:57

Länge sedan jag publicerade något på min blogg! Fick sådan lust att göra ett video-inlägg men så försvann orken och lusten då jag imorse åkte in till förlossningen för att jag trodde att vattnet gått. Som tur var så hade det ju så klart inte det...

Av Yrvädret - 12 april 2012 12:33


Alla har vi våra olika morgonrutiner, jag har en väldigt viktig rutin och det är att slå på radion. Men annars är min morgon lika galen som Carola Häggvist, it makes no sense!   Denna video återspeglar ungefär hur min morgon ser ut, dock med viss...

Av Yrvädret - 13 mars 2012 17:21


Ibland känner jag en rädsla när jag tänker att någon gång i livet kanske man blir en mamma. Hur mycket fel kan man inte göra i sitt barns uppväxt? Fan bara tanken ger mig panik! Det värsta är att man nog inte vet att man gjort fel för än det är förse...

Om Jag

Nybliven Morsa och sysslar med det mesta!

Fråga Jag

2 besvarade frågor

Your Voice

Vad för blogg tycker du är mest intressant?
 Människoöden
 Vardagsbestyr
 Mode
 Sport
 Foto
 Sex
 Djur
 Klimathotet
 Resor
 Humor
 Något helt annat!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Snoka Runt

Vad Skrev Jag Igår?

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards