Norrlandsyrväder

Alla inlägg under juli 2011

Av Yrvädret - 21 juli 2011 19:20

Ingen är unik! Innan vi hade all denna konatkt med omvärlden så fanns det hopp om att vi var unik sedan är strävan efter att vara unik eftersom iprincip alla ser likadana ut blivit så eftersträvat att ingen har blivit unik, det finns copycats till dem "unika" också.


När jag var liten blev jag ilurad att jag var unik men det är jag ju inte! Jag trodde att var ensam om att vara jag MEN det finns några stycken där ute som ungefär ser ut som jag och ser de inte ut som jag så tänker de som jag. Jag vet det! 


Att säga att en människa är unik bara för att man inte ser alla andra människor är inte det fruktansvärt naivt?


Som att man skulle säga; "Nej! Slå inte ihjäl den myggan för den är unik.."

Nä! just det!


Det där med att inte vara unik upplevde jag inom speletsvärld för en tid sedan.

Nog för att det finns en begränsning på hur man kan ändra sitt utseende men

det här är ju LÖJLIGT!

   

Lite lustigt att jag trodde att det var mig själv jag såg först, att min dator hade

hängt sig tills hon den andra skrev:

HEY! You look just like me!


Av Yrvädret - 19 juli 2011 18:42

Fick ett gratisprov på de nya libress tampongerna för en tid sedan och tog då de "snyggaste" paketen och tänkte,

"Jaha, och de här ska göra min dag när jag får skitveckan?"

Då ska jag pilla in en tampong och känna YES och göra något helt galet som att kanske repa grannens bil eller någonting. 


Jag har inte öppnat paketen för än idag och såg då hur själva tampongerna såg ut, jag måste ändå säga att de är rätt fräna!

The mensbusiness is going forward!


Nu tycker jag faktiskt att det är dags att dela ut 1 gratis paket bindor och 2 gratis paket tamponger varje månad eftersom detta är något alla kvinnor har och är i behov utan så egentligen är det helt fel att tjäna pengar på något som bara kvinnor måste använda + något vi MÅSTE ha!

Jävla asgam samhälle vi lever i egentligen..


   

















Av Yrvädret - 13 juli 2011 23:05

  Min eftermiddag var helt fantastisk, massa tid med mig och Stephen.

Älskar Stephen King men hatar de som försökt gjort hans böcker till film, den enda som är hyfsad är Jyrkyrkogården men den är också bäst på bok!


"Om jorden går under vill jag vara ovetande om dess undergång"

Av Yrvädret - 13 juli 2011 01:23

Det är inte rättvist att man ska vara dömd för något man gjort för resten av ens liv..

Verkligen inte rättvist, framför allt om det du gjort mest skadat ingen annan än dig själv- Hur ska man annars kunna förändras om människor petar en i ryggen med en spetsig och hård pinne? Om man tänker för sig själv; Jag ska bli bättre och jag kommer inte göra om samma misstag, borde man inte få chansen att bli en bättre människa?


Jag tycker att människor ska sluta vara så förbannat skenheliga och sluta vara så evisa med att yttra sin förbannade sketna åsikt om det inte hänt igår!

   

Av Yrvädret - 11 juli 2011 22:36

Är så sjukt nöjd med mig själv! Trots att jag är sjuk och jävlig och låg i feber imorse så har jag lyckats städa hela huset, plockat och ställt undan allt vi inte använder som lixom bara har stått i ett hörn och grisat OCH slängt allt som vi inte vill ha längre... på trappen men det ska fraktas iväg till tippen.... någon dag? 


Hur som ser vårat hem ut som ett hem ÄNTLIGEN! Tyvärr så råkade jag som vanlig att glömma bort att ta före och efterbilder och det är väldigt irreterande efter som man gärna vill titta tillbaka själv också. 


FÖRLÅT för min spamming av inlägg, jag vette fan men dem skulle hamna som utkast eller ja... ett utav dem.


Här kommer några bilder om hur jag har förändrats genom åren!

ENJOY! 

 

Sommaren 2007

  

Sommaren 2008

Hösten 2008

 

Vintern 2008

     

Sedan växte håret lite under vintern till 2009

Klippte mig igen sommaren 2009

Färgade håret sommaren 2009

Den dåligaste investeringen jag gjort i mitt liv! Hårförlängningsclips! 1.500:- spänn för något jag tror egentligen var kamelhår!  

   

   Sedan blev det rött våren 2010

 

  Den röda färgen började gå ur mer och mer 2010

Och sommaren 2011 efter många blekningar! Och nu måste det ske engång till eftersom min utväxt ser ut som ett helvete!  






Av Yrvädret - 6 juli 2011 12:58

Börjar känna mig väldigt lat! Jag har inte tränat som jag ska nu på hur-länge-som-helst! Och det börjar tyvärr synas. Så igår köpe my beloved man en sportbh åt sitt lilla Yrväder så att inte tuttarna ser ut som två nakna, enögda marsvin och idag provade jag den och kan säga att jag är så jävulska nöjd! Så skönt att kunna springa utan att det känns som bröstkrorgen ska trilla bort varje gång jag landar med fötterna. HELL YEAH! 

      

Av Yrvädret - 6 juli 2011 12:47

  En illusion är en falsk uppfattning av verkligheten på grund av flertydiga sinnesintryck.

Om Jag

Nybliven Morsa och sysslar med det mesta!

Fråga Jag

2 besvarade frågor

Your Voice

Vad för blogg tycker du är mest intressant?
 Människoöden
 Vardagsbestyr
 Mode
 Sport
 Foto
 Sex
 Djur
 Klimathotet
 Resor
 Humor
 Något helt annat!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Snoka Runt

Vad Skrev Jag Igår?

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards