Norrlandsyrväder

Alla inlägg den 30 september 2011

Av Yrvädret - 30 september 2011 15:29

  Jag har verkligen inte orkat gjort ett skit idag.. 

Förutom detta, som tydligen tog all min energi.

Men det var en rolig sminkning men nästa gång tar jag nog vanlig färg!

Tyvärr är inte våran systemare lagad än så jag får använda mig av min bajsiga webcam!!  

    











Av Yrvädret - 30 september 2011 09:39

Körkort på djur och barn!

Så jävla många jävla idiot jävlar det finns i världen!

Människor som plågar och dödar djur och barn är farligt för samhället och borde verkligen få livstid.


Jag fick verkligen panik när jag läste detta för det var nämligen en "kompis" till mig som fick en hundvalp när han fyllde år och jag misstänkte honom direkt eftersom detta utspelade sig i Stockholm där han bor MEN

som tur var stämde inte datumet och han fick hunden i 20 års present och

denna "man" är 21.

Förlåt..



  Sov gott Sheva  

 

(Klicka på bilden för att komma till artikeln)
















Om Jag

Nybliven Morsa och sysslar med det mesta!

Fråga Jag

2 besvarade frågor

Your Voice

Vad för blogg tycker du är mest intressant?
 Människoöden
 Vardagsbestyr
 Mode
 Sport
 Foto
 Sex
 Djur
 Klimathotet
 Resor
 Humor
 Något helt annat!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Snoka Runt

Vad Skrev Jag Igår?

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards