Norrlandsyrväder

Alla inlägg den 29 september 2011

Av Yrvädret - 29 september 2011 09:48

Tre saker om dig själv som du är stolt över:

Min kämpar glöd, min kreativitet och att jag inte är bortskämd utan blir glad

för det lilla.


Som vän är du?

Bra lyssnare och hjälpsam.


Är du bra på?

Vara kreativ.


Är du avundsjuk?

Ja många gånger och framför allt på mina hundar.

De är alltid glad, får sova hur mycket de vill och ha roligt, sedan behöver de bara äta och skita, no worries.


Öl och pilkastning eller discomusik och dans?

Öl, musik och dans? Dart är fan det tråkigaste som finns!


Tränar du? I så fall vad och hur ofta?

Jag tränar löpning när jag har tid, annars blir det styrka och minst 2 prommenader varje dag med hundarna.


Det första du gör på morgonen?

Slår av larmet och går ut med hundarna.


Hemlig "förälskelse"- typ skådis eller liknande?

Hemlig? Nja, Johnny Depp och Jim Carrey vet nog de flesta om.


Pratar du med dig själv?

Hela tiden! It drives Mr K nuts!


Mest märkbara tantvarning?

Jag har städdag på söndagar OCH jag broderar!


Vad skulle du vilja göra mer på din fritid?

Ta det lungt.


Nytt projekt på G inom snar framtid?

Rita av alla våra hundar, köpa ramar och sätta upp på väggen.


Något du skulle vilja göra, men aldrig får tillfälle, tid eller råd med?

Åka till Rumänien eller Irland/skottland för att besöka hundhjälpen där.


Det bästa med att ha barn?

Jag har inga men jag har syskon och kompisar med barn och jag skulle nog säga

att det bästa är att de är dem de är, de lär mig saker och jag lär dem.


Är du pinsam ibland? När?

Det händer ofta och mycket. Jag gör bort mig väldigt ofta men jag tror många har roligt åt det.


Person som du avskydde i skolan?

Solveig Ek (lärarinna) och 2 st i min klass som jag riktigt så där tyckte var pisshjärnor. 


Hångel på första dejten?

Det beror väl på hur det känns, varken ja eller nej.


Din bästa killkompis?

Heffa min barndoms kompis och min pojkvän Mr k.


Vad gör du på helgerna?

Spelar dator men mina onlinevänner och sedan på söndagar städar jag aset av mig.


Livsdröm?

Flytta uppåt igen, skaffa barn och ha vara framgångsrik i något yrke.

 

Av Yrvädret - 29 september 2011 09:29

Nä! Nu får det vara slut på sorg! Nu har jag sörjt i 2 dagar och jag kommer nog att sörja ett tag till men jag kan inte låta sorgen stoppa livet, nu ska jag hylla livet och dem åren jag fick med Accina genom att leva och minnas.

  Tack mina vänner för allt stöd, ni är guld  



Så nu på morgonen bestämde jag mig för att skissa klart bilderna till skolan, kom på att det var egentligen bara 2 bilder som vi skulle göra men va fan! Hur ska jag annars kunna vissa upp min produkt så som jag vill om jag bara ska göra 2? JAg måste ha 3! Så jag sket i min lärare och kör på 3.


Den första bilden har jag redan lagt ut en gång men 2 på andra är nya. De kanske är så att the make no sense än så länge för er men jag lovar att det kommer att komma en förklaring när jag kommer vidare i momenten.


 

    

 

Om Jag

Nybliven Morsa och sysslar med det mesta!

Fråga Jag

2 besvarade frågor

Your Voice

Vad för blogg tycker du är mest intressant?
 Människoöden
 Vardagsbestyr
 Mode
 Sport
 Foto
 Sex
 Djur
 Klimathotet
 Resor
 Humor
 Något helt annat!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Snoka Runt

Vad Skrev Jag Igår?

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards