Norrlandsyrväder

Alla inlägg den 16 mars 2011

Av Yrvädret - 16 mars 2011 20:06

Ring, ring!


- Ja det var Elisabeth.  

- Hejsan Elisabeth! Petra heter jag och ringer från organisationen *****. Har du tid en kort minut?  

- Men va fa... Du är den 5:e som ringer mig idag, PÅ RAKEN!  

- Ojdå, från min organisation?  

- *suuuuuuuck* Nej... Men försäljare. 

- Men då har du tur för jag tänker inte direkt sälja något till dig! 

- Nehe, vad är det dådå?  

- Vi söker bara lite stöd till vår organisation, så det är inte något bredband jag tänker sälja på dig. 

- Jag fattar inte hur ni kan vara säljare? Har du ingen utbildning människa! 

- Tanken har inte slagit dig att jag sitter här för att jag tycker att det är rolig 

- Det finns INGEN, INGEN! Som kan vara försäljare och tycka att det är roligt! Bara ringa och trakassera folk så att de blir förbannade. 

- Nej du har rätt. Jag har en utbildning men är så förbannat ful så jag fick inget annat jobb. 

- Och nu försöker du göra dig lustig... 


Elisabeth - "Klick"

 

Om Jag

Nybliven Morsa och sysslar med det mesta!

Fråga Jag

2 besvarade frågor

Your Voice

Vad för blogg tycker du är mest intressant?
 Människoöden
 Vardagsbestyr
 Mode
 Sport
 Foto
 Sex
 Djur
 Klimathotet
 Resor
 Humor
 Något helt annat!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Snoka Runt

Vad Skrev Jag Igår?

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards