Norrlandsyrväder

Alla inlägg den 20 oktober 2011

Av Yrvädret - 20 oktober 2011 10:58

Det är så tråkigt när riktigt gamla bilder går sönder och man skulle så gärna hänga dem på väggen om det inte var så att dem var så trasiga. Men då kommer Yrvädret in och fixar biffen!


Lånade en släktings foto och fixade till det åt henne, så otroligt fint foto men så jäkulst trasigt.

 

Det går så fort att reparera bilder och det är så sjukt kul! Innan du slänger dina gamla bilder eller lägger undan dem på vinden så scanna in dem och ladda hem photoshop, det går fort och det är grymt kul! Eller så fårgar du helt enkelt något om dem kan göra det åt dig.

Mindre än 30 min tog det för mig att göra denna bilden hel igen och jag tycker ändå att resultatet blev hyfsat.


 

Så om någon har någon trasig bild hemma så säg gärna till om nu vill ha hjälp!

Av Yrvädret - 20 oktober 2011 09:16

"Jag hade skrivit en ett helt inlägg men då bestämde sig BP för att mucka med mig och tog bort hela inlägget, fuck u! Så det får bli en summering av det jag skrev."


Deppig dag!

Sms av kär vän.

Blev glad igen.

Gjorde min kväll.

Filmsnutt som funnits kvar i telefonen i flera år.

Blir glad.

Samma person!


  Tack Sandy Gurl   

Om Jag

Nybliven Morsa och sysslar med det mesta!

Fråga Jag

2 besvarade frågor

Your Voice

Vad för blogg tycker du är mest intressant?
 Människoöden
 Vardagsbestyr
 Mode
 Sport
 Foto
 Sex
 Djur
 Klimathotet
 Resor
 Humor
 Något helt annat!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Snoka Runt

Vad Skrev Jag Igår?

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards