Norrlandsyrväder

Alla inlägg den 9 november 2011

Av Yrvädret - 9 november 2011 08:03


Om jag var en man, bara för en dag


skulle jag ta på mig vad jag ville och bara gå ut genom dörren.


Jag skulle ta en öl med grabbarn och ragga på tjejer.


Jag kunde ligga med vem jag ville och aldrig bli konfronterad med det


fördom ställer upp för mig.


Om jag var en man jag tror att jag skulle förstå hur det känns att älska en kvinna.


Jag lovar att jag skulle vara en bättre man.


Jag skulle lyssna på henne för jag vet hur ont det gör när du förlorar den du älskar


för att han tar dig förgivet och allt ni hade blev förstört.


Om jag var en man skulle jag stänga av min telefon och säga  att den är trasig


så alla tror jag sover ensam.


Jag skulle alltid tänka på mig själv i första hand och sätta upp reglerna allt eftersom tiden går.


Jag vet att hon är trogen och väntar på att jag ska komma hem..


Om jag var en man jag tror att jag skulle förstå hur det känns att älska en kvinna.


Jag lovar att jag skulle vara en bättre man.


Jag skulle lyssna på henne för jag vet hur ont det gör när du förlorar den du älskar


för att han tar dig förgivet och allt ni hade blev förstört.


Men du är bara en man, du förstår inte.

 

 

Om Jag

Nybliven Morsa och sysslar med det mesta!

Fråga Jag

2 besvarade frågor

Your Voice

Vad för blogg tycker du är mest intressant?
 Människoöden
 Vardagsbestyr
 Mode
 Sport
 Foto
 Sex
 Djur
 Klimathotet
 Resor
 Humor
 Något helt annat!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Snoka Runt

Vad Skrev Jag Igår?

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards