Norrlandsyrväder

Alla inlägg den 4 november 2011

Av Yrvädret - 4 november 2011 09:27

Hårt arbetande kvinna!


 

Av Yrvädret - 4 november 2011 09:12

Vi har en sådan söt tant på jobbet eller de flesta tanter är ju söta på sitt sätt, men denna är blind och lite förvirrad för hon har inte alltid varit blind.


Precis när jag och min kollega skulle lämna henne för kvällen så säger hon på din nästan försvunna skånska:

- Men ni flickor, nu får ni förklara för mig ensak.

- Jaa?

- Varför står det en julgran där uppe på hyllan?

Säger hon och pekar rakt in i väggen.

- Ja det var märkligt, någon kanske tyckte att den skulle sitta där.

- Jaaaa, det var konstigt vi får ta bort den imorgon flickor.


Jag vart tvugen att lämna rummet, jag höll på att bryta ihop. Det kom så plötsligt och helt taget ur luften. De är så söta de små tanterna.


Hittade en väldigt ful bild på mig från förra årets jakt, jag ser ut som en pojke. Helt otroligt! Undrar om jag alltid ser ut som en pojke och ser ut som en transa när jag sminkar mig?

 

Om Jag

Nybliven Morsa och sysslar med det mesta!

Fråga Jag

2 besvarade frågor

Your Voice

Vad för blogg tycker du är mest intressant?
 Människoöden
 Vardagsbestyr
 Mode
 Sport
 Foto
 Sex
 Djur
 Klimathotet
 Resor
 Humor
 Något helt annat!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Snoka Runt

Vad Skrev Jag Igår?

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards